سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۳

اخبار

بازدید مدیران و مسئولان کشوری موزه ها از ساختمان بیمارستان قدیم نفت

دکتر اکبر نعمت الهی:هدف از این بازدید بررسی وضعیت ساختمان قدیم بیمارستان از لحاظ قدمت و ارزش تاریخی می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری محمدرضا کارگر مدیر کل موزه های کشور به همراه دکتر اکبر نعمت الهی مدیرکل موزه های صنعت نفت ، مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و رضا طاهری رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب از قسمت های مختلف ساختمان قدیم بیمارستان نفت منطقه آغاجاری بازدید کردند.

دکتر نعمت الهی در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی از زحمات کارکنان بهداشت و درمان این منطقه تشکر کرد و گفت:رسالت ما حفظ ساختمان ها و اماکن تاریخی صنعت نفت است و با توجه به اینکه بیمارستان نفت آغاجاری قدمتی بیش از 50 سال دارد بر آن شدیم تا این ساختمان را به همراه مدیرکل موزه های کشور از نزدیک ببینیم تا در مورد حفظ و یا ایجاد موزه در آن تصمیم گیری کنیم.

وی همچنین اظهار داشت:هدف از این بازدید بررسی وضعیت ساختمان قدیم بیمارستان از لحاظ قدمت و ارزش تاریخی می باشد.

همچنین کارگر مدیرکل موزه های کشور بعضی از قسمت های بیمارستان را دارای ارزش تاریخی خواند و خواستار حفظ قسمتی از این ساختمان و تبدیل آن به موزه شد.

همچنین در پایان این بازدید عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی از هیئت بازدید کننده تشکر کرد و ضمن ابراز خوشحالی از این سفر آمادگی این مرکز را برای هر گونه همکاری جهت حفظ آثار قدیمی صنعت نفت اعلام کرد.

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر
خبر  

۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید